E-Dergi SEKTÖRLER HABERLER ÜRÜN TANITIMLARI TEKNİK YAZILAR DOSYALAR RÖPORTAJLAR BAŞARI HİKAYELERİ UZMAN GÖRÜŞÜ YAZARLAR FUARLAR ETKİNLİKLER PROFİLLER Editörden Künye YAYIN KURULU ARŞİV ABONELİK İLETİŞİM
Borusan Makina Müşterisi Nerede İse Orada Olacak

2017 Yılına yeni yönetimi ile hızlı bir giriş yapan borusan makina ve güç sistemleri, “daha yakındayız” isimli yeni bir çalışma başlattı. Borusan makina ve güç sistemleri bu çerçevede yıl sonuna kadar, türkiye genelinde 6 yeni yetkili servis merkezi, 5 yeni müşteri merkezi , 2 revizyon merkezi ve 3 yeni mobil hizmet servisini hizmet ağına katmayı planlıyor.

Geniş ürün yelpazesi ile sektörünün lideri Borusan Makina ve Güç Sistemleri, Türkiye çapında müşterilerine daha yakın olmak üzere “Daha Yakındayız” isimli bir hizmet yayılım planı hazırladı. 

 
Yıl sonuna kadar Kastamonu, Kahramanmaraş, Çorum, Ordu-Giresun, Diyarbakır ve Yozgat’ta 6 yeni bayi açmayı planlayan şirket, İstanbul’da İkitelli, Bursa’da Oto Sanayi Sitesinde, İzmir 4.Sanayi’de, Kocaeli ve Isparta’da 5 yeni müşteri merkezi açacak. Ankara ve Gebze'de revizyon merkezleri kuracak. Ayrıca Isparta Burdur hattında, Kocaeli bölgesinde ve Kuzey Marmara Otoyolu Şantiyesinde 3 adet mobil hizmet servisini devreye alacak.
 
Konu ile ilgili bir açıklama yapan Borusan Makina ve Güç Sistemleri Türkiye Direktörü Fuat Murat göreve geldiği 2016 yılı sonundan itibaren ekibi ile kapsamlı bir değişim programını hayata geçirdiklerini belirterek bu programının en önemli sacayağının müşteri odaklılık olduğunun altını çizdi:
 
“Müşterilerimiz Türkiye çapında neredeyse onların yanı başında olacağız ve bunu sözde değil uygulamada bizzat gerçekleştireceğiz. Yetkili Servis sayımızı arttırıyor; satış sonrası hizmetlerimizi müşterinin işine odaklı olarak çeşitlendiriyoruz ve en önemlisi genel olarak müşterilerimiz ile temas noktalarını çoğaltıyoruz.  
 
Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda, Ankara ve Gebze'de daha hızlı, daha kaliteli hizmet vereceğimiz revizyon merkezlerimizi kuruyoruz. Ayrıca müşterilerimizin parça ihtiyaçlarını daha hızlı bir şekilde karşılayacağımız yeni parça satış noktalarımız olacak. Diğer yandan müşteri ihtiyacına yönelik özel çözümler sunan mobil servislerimizi hayata geçiriyoruz. Müşteri merkezlerimizde arıza ve bakıma yönelik güçlü ve uzman dış servis kadrolarımızla müşterilerimizin yanındayız.  Ekipman yönetimimizle müşterilerimize özelleşmiş, proaktif çözümler sunuyoruz. Dijital çözümlerimizle, yetkin kadromuzla tüm süreçlerimiz müşterimizin işine odaklı olarak çeşitleniyor. Mesai saatleri sonrası da hizmet vermeye başlıyoruz.”
 
Paylaş Tweet Paylaş
3773 kez okundu
En Çok Okunanlar Son Eklenenler
YAYIN AKIŞI
FACEBOOK
TWITTER
INSTAGRAM