E-Dergi SEKTÖRLER HABERLER ÜRÜN TANITIMLARI TEKNİK YAZILAR DOSYALAR RÖPORTAJLAR BAŞARI HİKAYELERİ UZMAN GÖRÜŞÜ YAZARLAR FUARLAR ETKİNLİKLER PROFİLLER Editörden Künye YAYIN KURULU ARŞİV ABONELİK İLETİŞİM
CTN Centre tarafından İstanbul’da 4. “Otomotivin Bugünü ve Yarını” Konferansı Düzenlendi
 
AB içinde 6. büyük üreticisi ve ihracat ithalat sektöründe giderek artan önemli bir rol oynayan Türkiye, için gerekli olduğuna inanılan konferansa birçok ülkeden konuşmacı ve dinleyici katıldı.
 
1) Otomotiv sektöründeki en son trendler
 
• Hükümet politikaları, düzenlemeler ve teşvikler
 
• Yerel otomotiv endüstrisindeki gelişmeler ve perspektif
 
• Tasarım geliştirme ve AR&GE çalışmaları
 
• Sektörel İthalat İhracat yönelimleri
 
• Niche pazarlama anlayışı
 
• Düşük karbon salınımı olan araçların gelişimi
 
• Otomotiv lojistik ve tedarik zinciri
 
•Güvenilir çelik hizmeti veren merkezler
 
• Otomotiv sanayisi için ham madde arz talep değişikliği
 
2) Otomotiv perakende satışlar
 
• Türk otomotiv pazarı incelemesi: Gelecek yönelimler ve olasılıklar
 
• Değişen Pazar koşullarında rekabetçi fırsatlar nasıl yakalanabilir?
 
• (OEM) yedek parça üreticileri ile satıcıların etkili işbirliği teşkil etmesi nasıl olmalı?
 
• Türkiye’nin potansiyel bölgelerinden yararlanmak
 
• İkinci el taşıt sektörü ne şekilde gelişmektedir? Kazançlı bir ticaret nasıl yürütülebilir?
 
• Finans hizmetleri: Yedek parça üreticileri, satıcıları ve bankalar otomotiv satışlarını yükseltmek için nasıl el birliği yapabilirler?
 
• Satış yetkilileri için etkili satış 
 
pazarlama programları: Hedefi on iki den nasıl vuracaksınız?
 
• Satış yetkilileri tarafından sunulan hizmet kalitesi ve çeşitliliğini nasıl artırabiliriz?
 
3) Otomotiv satış sonrası hizmet
 
• Satış sonrasında oto yedek parçaları: Fırsatlar ve zorluklar
 
• Otomotiv satış sonrası hizmet ağı kurmak
 
• Satış artırma girişimleri
 
• BRIC Ülkeleri-Pazar stratejileri
 
• Satış sonrası veri havuzu
 
• Yedek parça sürecini iyileştirme
 
• Müşteri memnuniyetinden müşteri mutluluğuna: Hizmet mükemmelliğine ulaşma
 
• Satış sonrasında yedek parçanın geleceği
 
Paylaş Tweet Paylaş
511 kez okundu
En Çok Okunanlar Son Eklenenler
YAYIN AKIŞI
FACEBOOK
TWITTER
INSTAGRAM